For Your Pleasure

For Your Pleasure

Saturday, May 12, 2012

***

Na BBC4 ostatnio leciala powtorka 700-setnego odcinka 'Sky at Night'. Zaczelam ogladac, w pewnym momencie do studia wkracza znajoma postac, podpisana: Dr Brian May. Cenie brytyjska telewizornie za takie kwiatki :) BBC4 jest super, jesli chodzi o programy popularnonaukowe i o muzyce. Tydzien temu nadawali dlugasny film o Fleetwood Mac, a wczoraj 'Running Down a Dream', czyli dokument o Tomie Petty & The Heartbreakers. Zalapalam sie na ostatnie 10 minut i tytulowy kawalek zagrany fenomenalnie na zywo tak mi sie spodobal, ze dzisiaj dorwalam ow czteroplytowy box na Play.com i pospiesznie zamowilam. Nie mialam pojecia, ze oni potrafia tak grac, muzyke wszak prosta, ale jednak podana z wielkim smakiem. Oprocz tego, co mnie niezmiernie ucieszylo, oba Nolanowskie Batmany, kazdy w wersji dwuplytowej, na Play.com mozna dostac w boxie taniej, niz dwa filmy osobno na Amazon czy HMV. Ponadto - tak, zrobil sie z tego maly haul - 'Wonders Of The Universe/Wonders of the Solar System'. Czy tylko mnie sie zdaje, ze prof. Brian Cox mial cosik robione przy twarzy ? Jestem nieomal pewna, ze ma licowki na zebach, te bowiem powoduja, ze czlowiekowi usmiech praktycznie wyskakuje z pyska (patrz David Coverdale). Albo sie myle i Cox juz tak ma.

Nawiasem mowiac, zaczynam na powaznie rozwazac Botox. W pierwszej kolejnosci, dla rozprasowania zmarch miedzybrwiowych, ktore mam od 10 lat i ktore pod wplywem stresu robia sie tak glebokie, ze moge je wyczuc palcem. Smile lines i crows feet tez by fajnie bylo sparalizowac. Zeby tylko efekt tego zabiegu utrzymywal sie nieco dluzej...

Facetom to zadne zmarszczki nie wadza!







2 comments:

  1. E, no ja czytam, ze to jednak dobrze zainwestowane pieniądze są! A program telewizyjny masz?
    Pani doktor od tych zmarch mówi, ze aby botoks miał sens trza zacząć około 35 roku życia.

    ReplyDelete
  2. A jusci, ze mam.

    35 ? niewiele mi brakuje zatem :)

    ReplyDelete